fredag 21 oktober 2011

Ont..

Magont...magont..kvinnans trevliga vecka. Igår fick vi inhibera systermiddagen pga min magvärk, idag fick jag ont efter lunch igen. Orkat dammsuga hemma medans maken for efter kebab. Mums, inget slår alis kebab alltså...
Nu MÅSTE jag släpa mig ut på promenad. Mattias hade gått i morse så jag får gå ensam i mörkret :/
Känner mig så slut o trött ikväll. Jobbat sen senaste helg o var bara ledig måndagen, o jobb imorn ännu.
Igår fick han en CPAP, snarkapparat. Jag sov oroligt som tusan senaste natt. Van med att han bröölar o snarkar så taket lättar. Men jag hörde inte ett ljud. WOW, äntligen :D

Jaja, ja ska klä på mig nu o gå ut i friska luften. Sen blir det tidigt i säng tror jag, fast det kommer ju vem vill bli miljonär halv 9, ja just ja! Nej nu får ja sätta fart...tar en timme ganska exakt att gå rundan.
Tjofaderittan, ha en fin kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar