lördag 15 oktober 2011

Helg på jobb

Helgen går i jobbets tecken. Hoppas få stanna så länge som möjligt som personlig assistent. Jag trivs verkligen. Hade en bra dag på jobbet och for via select efter Tidningen o en trevlig bilaga på vägen hem.

Mattias hade lagat senap IGEN när jag kom hem idag :D Haha, Mattis "Lyxsenap". Åh guud så god!!
Och sen frågade jag som igår, ska vi se på film? O tro det eller ej, men iväg for han ikväll igen och köpte ingredienser för att LÄGGA IN SILL. Har jag en blivande husmor till karl?

Tycker det är lite mysigt. Positivt att han håller igång. Han lider ju då av utmattning sedan flera år, så jag riktigt myser när han pysslar på hemma för sig själv.

Nu är vi nyss inkomna från en skön promenad. 6,9 km blev det idag. Vi går varannan dag faktiskt. Minst 6 km. Vi försöker peppa varandra fast det känns motigt som fan när man ätit middag o helst bara vill jäääsa ! :)

Blir upp 5.45 imorn, o på jobb en timme senare. Imorn skall vi RÖSTA. Det blir en yngre moderat för mig. Har jag bestämt för ett bra tag sedan ! :)
Ha nu en fin kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar